МӘДЕНИ ИНТЕГРАЦИЯ ЖӘНЕ ТҰТЫНУШЫЛАР СЕНІМІ: ҚЫТАЙ АВТОКӨЛІК ӨНДІРУШІЛЕРІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІ

Автор(лар)

  • Сияо Л. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
  • Сериккалиева А.Е. Алматы Менеджмент Университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/ISMO.2025.61.3.007

Кілт сөздер:

жұмсақ күш, мәдениет, бейресми институттар, Қытай, Қазақстан, автомобиль экспорты, мәдени дипломатия, жергілікті бейімделу

Аннотация

Мақалада Қытайдың автомобиль экспортын Қазақстанға ілгерілетуіндегі мәдени «жұмсақ күштің» және бейресми институттардың рөлі талданады. Мәдени өзара әрекеттестік транзакциялық шығындарды азайтып, тұтынушылардың сенімін қалыптастырып, екі ел арасындағы экономикалық байланысты нығайта алатыны қарастырылады. Зерттеу Қытайдың мәдени дипломатиясы мен автоөндірушілердің жергілікті нарыққа бейімделу стратегиялары арасындағы синергияға, сондай-ақ қазақстандықтардың қытай брендтеріне деген көзқарасының өзгеруіне назар аударады. Статистикалық деректер, қоғамдық сауалнамалар және салалық ынтымақтастық мысалдары зерттеледі. Мақалада мәдени интеграция халықаралық саудадағы тұрақты дамудың маңызды факторы екені атап өтіледі.

Жүктеулер

Жарияланған

2025-09-30

Жоба

Раздел

Мақалалар/Статьи/Articles